نامه دخترى به پدرش ! اخر خنده

:.:.pranc.:.:.

کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ :.:.pranc.:.:. خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 پدر وارد اتاق دخترش شدو نامه ای رو روی تختخواب دید نامه رو با دستای لرزون میخوند متن نامه این بود=
با پشیمانی و تاسف شدید باید بهت بگویم که با پسری که دوستش دارم فرار کردم و اون عشق حقیقی را پیدا کردم اورا خیلی دوست دارم حتی با وجود اینکه در گوشها و بینی اش حلقه داردو انواع و اقسام خالکوبی روی بدنش پیدا میشودبابا فقط این نیست من حامله هستم و او به من میگوید که ما خوشبخت خواهیم شد!!
او تصمیم گرفت که در جنگل زندگی کنیم و بچه های زیادی به دنیا بیاوریم!!
او به من گفت تریاک برایمان ضرری ندارد و اون رو به خاطر دوستاش که برایمان کوکایین میارن میکاریم در مزرعه مان بابا خاطر جمع باش که ما داریم دعا میکنیم که پزشکان درمانی برای ایدز پیدا کنند چون شوهر آینده ام واقعا استحقاقش را دارد!!
بابا نگران نباش من 15 سال سن دارم و میدانم که چگونه از خودم مراقبت کنم!!
بالاخره روزی میرسد که بیام بهت سر بزنم تا با نوه هات آشنا بشی!!

امضا/دخترت/

پاورقی**
بابا باهات شوخی کردم!!من خونه همسایه هستم میخواستم بدونی چیزایی بدتر از کارنامه هست!!کارنامه ام هم روی میز است...
__________________________________________________ ______________________________________
__________________________________________________ ______________________________________
__________________________________________________ ______________________________________

عزیزم به اندازه تمام سلول های بدنم دوستت دارم قربانت آ بزی تک سلولی




کد شمارش معکوس سال جدید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 / 6 / 1398برچسب:نامه,

] [ 5:46 PM ] [ Maedeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه